BB-Boekhouding

De boekhouding is de basis ​voor een gezond bedrijf​



                   Wat wij doen

      • Inrichten van de administratie
      • Verwerken van de administratie
      • BTW aangiften
      • Jaarrekening
      • IB en VPB aangiften
      • Publicatie bij de KvK
      • Rapportage en prognose
      • Loonadministratie
      • HR ondersteuning
      • Ondernemersadvies
      • Coaching 
      • Office sharing

Samenwerking

Voordat onze samenwerking begint starten wij met het opzetten van uw administratie op een voor u en voor ons werkbare manier. De complete boekhouding kunt u bij ons uitbesteden. Per jaar, per kwartaal, per maand of per week kunt u uw administratie inleveren. Wij verwerken uw administratie in ons boekhoudprogramma en u hebt er verder weinig omkijken naar.

Online Boekhouden

Boekhouden in de cloud is het heden en de toekomst. Met uw administratie in de cloud hebt u altijd en overal toegang tot uw boekhouding. Online boekhoudprogramma's worden steeds slimmer. Robotica boekhouden is in ontwikkeling. Het verwerken en bijhouden van uw administratie wordt steeds eenvoudiger door directe bankkoppeling, facturatieprogramma's voor u als ondernemer en scan en herken. 


Er zijn verschillende manieren waarop wij met u samenwerken in een online boekhoudprogramma:

- U verwerkt de administratie geheel zelf terwijl wij meekijken en controleren

- U verwerkt de administratie deels zelf, door bijvoorbeeld alleen de verkoopfacturen te genereren

- Wij verwerken de administratie volledig voor u, u levert digitaal aan en u kunt meekijken in uw administratie


Wij werken met het online boekhoudprogramma van iMuis van King SoftwareU krijgt uw eigen inlogcodes en kunt zelf uw administratie bekijken en (gedeeltelijk) zelf aan de slag. 


Werkt u al met een ander online programma? In overleg kunnen wij uw administratie daarin voortzetten.


Bent u van de papieren stempel? Geen probleem, ook met fysieke administraties kunt uw bij ons terecht.

Ondernemers

Wij richten ons op kleine ondernemingen met of zonder personeel:

  • Eenmanszaak
  • ZZP’er
  • Vennootschap onder Firma 
  • Besloten Vennootschap

Voor kleine ondernemingen zonder personeel hebben wij een starttarief van € 85,- per maand voor uw gehele   administratie bestaande uit kwartaalaangiften omzetbelasting, het financiële jaarverslag en de aangifte inkomstenbelasting.

Contact informatie

Rosemarijn Bicker     Vincent van Goghweg 87    3e etage   1506 JB   Zaandam      [email protected]      075-2021181      06-46410104